1

Day One: Ten Things You Want To Do Before You Die

  1. Sätta min fot i alla världsdelar

  2. Vara med mitt livs kärlek

  3. Hitta rätt yrke

  4. Stå på scen med en stor stor publik

  5. Hjälpa ett flertal människor att hitta tillbaka till livet

  6. Plugga utomlands(New York eller Tokyo, lutar åt långresa till Tokyo och teologi-plugg i NYC)

  7. Spendera mycket tid med min familj

  8. Inreda min egen lägenhet, (med en walk-in closet)

  9. Aldrig sluta träna

  10. Alltid sträva efter lyckan

     (2 dagar tills detox-start)

Kommentarer
Postat av: Esterer

I'm sorry honey, ska göra det nu, glömmer alltid bort att svara när det händer något på jobbet ;) dag ett avklarad för min del... över tre liter vatten, rätt bra jobbat va?! :D

2011-01-31 @ 21:28:20
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0